Renault City KZ-E būs pieejams Eiropā kā Dacia

Kā vēsta vācu mediji, šobrīd Ķīnas tirgū pieejamais mazais elektroauto Renault City KZ-E no 2021. gada ar zīmolu Dacia tiks pārdots arī Eiropā.

Vācu auto žurnāls automobilwoche.de rakstīja, ka šis modelis ar 250 kilometru nobraukumu (WLTP ciklā) Eiropā maksās aptuveni 15 000 eiro, ieskaitot akumulatoru. Piemēram, Vācijā, ņemot vērā valstī nesen palielināto dotāciju elektroauto iegādei, Dacia būs pieejams par mazāk nekā 10 000 eiro.

Pagaidām gan vēl nav izlemts, vai Ķīnā piedāvātā City KZ-E Eiropas versija tiks pārdota kā Renault vai Dacia. Jau iepriekš atsevišķos tirgos tikusi izmantota zīmola maiņa, piemēram, Dacia Duster Krievijā tika pārdots kā Renault Duster.

“Stingrāki CO2 ierobežojumi, kas stāsies spēkā 2020. gadā, ir izaicinājums mums,” pastāstīja grupas pārdošanas vadītājs Olivjē Murgē (Olivier Murguet). Dacia automašīnas, kas darbojas ar lētiem iekšdedzes dzinējiem, pašlaik rada pārāk daudz CO2 izmešu, savukārt investīcijas jaunās un dārgās tehnoloģijās zemo cenu segmentā ir problemātiskas. Dacia vēlas samazināt CO2 izmešus ar efektīvākiem iekšdedzes dzinējiem, vairāk izmantot gāzi un trešo iespēju “ilgtermiņā – elektrifikāciju”, sacīja Murgē. Renault City KZ-E ir pirmais solis šajā virzienā.

Oktobrī Renault elektromobiļu nodaļas vadītājs Žils Normāns (Gilles Normand) paziņoja, ka tiks radīta Eiropai pielāgota City KZ-E versija – tiks veiktas izmaiņas drošības aprīkojumā un pāreja no Ķīnas GB/T uzlādes standarta uz Eiropā plaši izmantoto CCS tipa uzlādi. Pārdošanas vadītājs Murgē sacīja: “Un es nedomāju, ka tā nosaukums Eiropā paliks tāds pats”.

Ķīnā šis modelis tiek pārdots par 61 800 juaņām, kas ir ne vairāk kā 7 900 eiro. Tam ir elektromotors ar 33 kW jaudu, griezes momentu 125 Nm un 26,8 kWh akumulators, kuru var ātri uzlādēt un veikt 271 kilometrus (NEDC ciklā). Enerģijas patēriņš ir aptuveni 10,8 kWh uz 100 km, maksimālais ātrums – 105 km/h. Aprīkojumā ietilpst arī infosistēma ar 8 collu skārienjūtīgo ekrānu.

Avots:

Dalies